Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Hrvatski prodor na Istok

Komentari (94) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 19 jul 2012 12:30
Vito
Sve ovo se rešava za 15 minuta, nepristojnom ponudom koja se NE ODBIJA.
Preporuke:
100
0
2 četvrtak, 19 jul 2012 12:37
zoran
Nikolicu, evo prva stvar u ekonomiji koja treba da se resi, sa ovim bi Josipovic trebao da spusti ton o Srbiji i da se ne ponasa kocoperno, drugo, uvesti reciprocitet kao USA sa Japanom, ukoliko ti ulazes ovde u poljoprivredu toliko, mi hocemo da ulazemo kod vas na more isto toliko, ukoliko ne, odlicno, odrezati im porez pa posluj koliko hoces, u ovakvim okolnostima smo kao ovce za sisanje!
Preporuke:
110
1
3 četvrtak, 19 jul 2012 13:18
Student
"Srpske investicije u Hrvatskoj mogu očekivati ravnopravniji tretman u Hrvatskoj tek sa njenim ulaskom u EU, jer je SSP-om između Srbije i EU predviđena i međusobna zaštita investicija, tako da ako neki investitor iz Srbije u Hrvatskoj bude diskriminisan, može uputiti žalbu Evropskoj komisiji"

Na ovo mogu samo slatko da se nasmejem.Posle izvršenog etničkog čišćenja gde je samo u Oluju proterano 250.000 Srba a i pre je bilo indirektnog proteterivanja Srba.Ja znam ljude koje su napustili Osijek,Split,Varaždin i 80tih godina prošlog veka i za vreme stare Jugoslavije Srbi su bili diskriminisani na razne nači,danas nevraćaju imovinu,penzije,kuće,stanove,a EU ćuti i kao nagradu dobijaju članstvo u EU 2013.

Očigledno je da Htvatska na svima nacionalnim poljima mnogo bolje radi od Srbije koja je i dalje mala Jugoslavija.Ali nek samo oni kupuju firme po Srbiji što oni više firmi kupe to će mi jednog lepoog dana sve to da nacionalizujemo kao Rafael Korea u Ekvadoru.
Preporuke:
97
2
4 četvrtak, 19 jul 2012 14:01
Krivac
Pametni neka i dalje rade svoj posao, budale neka stradaju. Krivci su ne hrvatski politicari i privrednici, nego srpski. Budala zanavek ostaje budala.
Preporuke:
75
0
5 četvrtak, 19 jul 2012 14:06
Miloje pravi
Svu ovu nesrazmeru u ekonomskim odnosima, na štetu Srbije, napravio je Boris Tadić, na mestu na kojem je "bio Srbija". Sve što je B. Tadić uradio štetno po Srbe i Srbiju treba da se nabroji, i vremenom sankcioniše, i ISPRAVI. Ustav koji je donešen za vreme Koštunice, B. Tadić je kršio, jer je Ustav štitio Državu a Tadiću to NIJE odgovaralo.
Preporuke:
85
1
6 četvrtak, 19 jul 2012 14:11
thinking maize
Živ je Tito, umro nije! Prema tome braćo Srbi, da bi mogli da ŽIVIMO, valja nam da KONAČNO SAHRANIMO "bratstvo i jedinstvo" i u odnose sa BIVŠOM "braćom" uvedemo POD OBAVEZNO RECIPROCITET!
Preporuke:
86
2
7 četvrtak, 19 jul 2012 14:29
paja patak
To nije ništa novo: 1. Posle Prvog svetskog rata, kada je srpska valuta (dinar) imala vrednost –u Kraljevini SHS je izvršeno prepečatiranje ograničene količine bezvrednih austrougarskih kruna, koje su tako (“privremeno“ – ali to je potrajalo...) dobijale izvesnu vrednost i korišćene za plaćanja. Hrvatski i slovenački bankari i industrijalci (“draga nova braća“) su organizovali krijumčarenje i doštampavanje ogromnih svota kruna iz Austrije i Mađarske, falsifikovali pečate, bogatili se i obarali vrednost dinara. ... Nikom ništa... 2.U Titovoj Jugoslaviji, vršena je selidba strateške industrije iz Srbije u Hrvatsku i Sloveniju i Srbija je korišćena kao izvor jeftinih sirovina: seča šuma, prevoz poljoprivrednih sirovih prozvoda za prerađivanje u Hrvatsku i Sloveniju, pljačka preko Ljubljanske Banke, preko “malograničnog prometa“, nikom ništa . 3. Ovo sada....ponovo... Kažu da ni magarac nikada ne upada u istu rupu, ali Srbin ponavljano upada, upada i upada.... Mora da je tako jako prijatno?
Preporuke:
80
0
8 četvrtak, 19 jul 2012 15:23
Ideološki preletači kao veliki Srbi
Sa Hrvatskom bi trebalo postupati ne samo po principu reciprociteta već i po principu "odmazde" za sve ono što su do sada uradili. Onaj Tinkering koji se pravi danas velikim Srbinom još koliko juče je pripadao baš Tadićevim dosovcima što znači i da je odobravao sve ono što je taj tada njegov omiljeni lik radio, dok danas javno prodaje svoju principijelnu neprincipijelnost da se neko ne bi dosetio šta je on, kao što će sutra Tadić, i za šta se zalagao. Takvih je Srbija prepuna i na njih bi trebalo obratiti posebnu pažnju. U Srbiji tradicionalno najbolje prolaze "ideološki preletači" jer takvi tipovi dobro znaju da Srbi brzo zaboravljaju pa i opraštaju. I ovaj poslednji primerak "velikog Srbina" bi se uvalio u takvu diližansu.
Preporuke:
47
5
9 četvrtak, 19 jul 2012 15:43
pedjauae
Uglavnom su odnosi medju drzavama reciprocni, a kada su razlike ovolike kao sto je u clanku opisano, postoje dva scenarija. Prvi scenario - jedna drzava drugoj cini ustupke ekonomske vrste da bi ostvarila neku drugu dobit (naprimer politicku, bezbedonosnu i sl.). Drugi scenario - kad ljudi na visokim politickim polozajima iz jedne drzave cine ustupke drugoj drzavi da bi ostvarili svoju licnu korist.

Jednostavno - nasi vladari su nas prodali i drpnuli OGROOOMNE pare. Nista ne leci ovakve drustvene "bolesti" kao visedecnijska corka za sve lopurde te vrste, a mogu da primetim i da kod Kineza smrtna kazna jako efikasno suzbija ovakve "nestasluke".
Preporuke:
57
2
10 četvrtak, 19 jul 2012 15:53
Posmatrač
Nisu Hrvati gadljivi na srpske pare, nego ne dozvoljavaju ulazak srpskog kapitala u Hrvatsku jer bi otvaranjem srpskih preduzeća ono malo preostalih Srba u Hrvatskoj dobilo priliku da se zaposle i mogućnost da opstanu na tim prostorima.
Nastavlja se politika etničkog čišćenja, ovoga puta u miru i ekonomskim sredstvima!
Preporuke:
70
1
11 četvrtak, 19 jul 2012 16:00
Šta je čudno
Kada je Srbijom 8 godina vladao čovek koji je rekao da ne vidi niakkav ponos u tome što je erpdsednik Srbije, ali da s eponosi što su mu deca Hrvati.
Majka Hrvatica, žena takođe...
Preporuke:
83
1
12 četvrtak, 19 jul 2012 16:07
boban
"Srpske investicije u Hrvatskoj mogu očekivati ravnopravniji tretman u Hrvatskoj tek sa njenim ulaskom u EU" -a to znaci nikad.

Prevrce mi se stomak kad ovo citam.
Dozvolili ste dokazanom neprijatelju ,koji podriva Srbiju u svakoj prilici,da preuzme trziste i proizvodnju hrane.
Preporuke:
57
1
13 četvrtak, 19 jul 2012 16:18
DS = SNS
Sve je isključiva krivica srpskih političara. Dolaskom naprednjaka ništa se neće izmeniti. Ovde na vlasti nema političara koji žele da brane interese Srbije i tako nam je kako nam je.
Preporuke:
41
2
14 četvrtak, 19 jul 2012 16:40
zika
U Frikomu je radilo dosta Srba izbeglih iz Hrvatske.Pobegli od Hrvata koji su ih ubijali.
I sta su docekali.Rade za Hrvata u Beogradu u istom Frikomu.
To sam mislio dok sam prolazio autobusom 2004.pored Frikoma i cuo tuznu vest da je Frikom hrvatski.
Preporuke:
59
2
15 četvrtak, 19 jul 2012 16:43
milica
Hrvati se ponasaju kao Amerikanci a Srbi kao banana drzava.
Amerika ne dozvoljava Kinezima da kupuju strateska preduzeca,banke.Kinezi su pokusali ali su uvek bili zaustavljeni.
Preporuke:
48
0
16 četvrtak, 19 jul 2012 16:45
Cole
Još da im maloSrbi (kao turisti) navale na 1244 otoka, da im poprave gospodarski bilans. I opet kažu: Ciga lud.
Preporuke:
58
2
17 četvrtak, 19 jul 2012 16:49
I najliberalnije zapadne zemlje
imaju mehanizme za zaštitu svoje ekonomije.Srbija nema.
Kada je otvaran Merkator, pisalo se naveliko o tome kako ga je "pogurao" Svilanović, čija je žena zsposlena upravo u Merkatoru.

Nego, ruku na srce, da ne propusitmo reći ovo: kada je tek otvorena IDEA na Novom BGD, bila je osetno jevitnija nego danas. Čak i od Miškovićevog Tempa, a od Maksija da ne pričamo.
Za pa dana u novinama piše: Mipković zatražio susret s Todorićem, oko saradnje.
?
Saradnja sa konkurentom.
Verovatno mu rekao nešto u stilu: Daj, diži cene! Ubijaš me,a i sam gubiš profit. Digni cene, narod u Srbiji kupuje, ne pita...
I naravno, i IDEA otišla nagore...

Jedva čekam da dođu Lidl i ALdi (Hofer) da ih rasture...Ali se istovremeno plašim da i oni ne vide da su kupci u Srbiji kao stado, pa i oni dignu cene iznad austrijskih-nemačkih.
Preporuke:
34
3
18 četvrtak, 19 jul 2012 17:46
realista
Koje li hrane za nacionaliste svake vrste.Rado kupim sve što je dobro iz Hrvatske, ali sam i tamo vidio pune markete Takovih i ostalih proizvoda.
Uvek mogu naći naći razlog za mržnju ako je tražim ....
Preporuke:
5
64
19 četvrtak, 19 jul 2012 17:54
Ludi Vanko
Došlo je vreme da se traže objekti, hoteli, javne zgrade,nacionalna srpska dobra uzurpirana u Hrvatsoj.Oni su u svim tim stvarima u velikoj ofanzivi,.Mi naprotiv idemo da praštamo.Ali ako neko slavi Oluju i Bljesak a mi na taj dan kukamo- sumnjam da imamo šta od neke posebne saradnje da tražimo.Moramo da se saberemo i ispostavimo račun Hrvatkoj.To naše na vešem tlu i toliko košta, to toliko i sve zajedno toliko.Deder da se poravnamao.Hoćete, nećete.Ako hoćete platite, ako nećete , mi ćemo vašu imovimnu na našoj teritoriji da zaplenimo, pa izvolte da se sporazumemo.Zbog toga je dobro što su oni u privrednoj ofanzivi.Treba ih pustiti dok njihova ulaganja dostignu vrednost onoga što su nam oteli, pa onda kom opanci, kom obojcki.Ako smo pametni
Preporuke:
43
1
20 četvrtak, 19 jul 2012 18:13
seljak bezemljaš
Današnji hrvatski metodi,su sofisticirani.Evo kako je to pitanje rešavano u Zagrebu 1902.g.
"Predstojao je,vrhunac sukoba srpske i hrvatske buržoazije..protusrpske demonstracije u Zagrebu 1902.g Izgredi protiv srpskih trgovaca, obrtnika i ekonomskih ustanova,...dokazuju da je jedan od važnijih razloga hrvatsko-srpskog spora,međusobna konkurencija."
Citat je iz Povijest hrvatskog naroda 1860-1914.grupa autora Zagreb 1968.g.
Evo i malo detalja,kako je ugušena konkurencija Istorija Srba u Hrvatskoj i Slavoniji Vasilije Krestić
"U zAGREBU 1,2.i 3 septembra 1902 je rulja najmračnijih elemenata predvođena frankovačkim huškačima,a u izvesnoj meri zaštićena vlašću tri dana razarala dućane,stanove i ustanove srpske u zagrabu,bacajući na ulice i spaljujući njihovu robu.
Jureći zagrebačkim ulicama,ta razuzdana i razdražena rulja izvikivala je različite pogrde na račun Srba
Poplašena brutalnim terorom grupa zagrebačkih Srba poskidala je ćirilske natpise sa svojih firmi i dala ponižavajuću izjavu"
Preporuke:
42
1
21 četvrtak, 19 jul 2012 18:14
alkar@ludi vanko
pa nema na mišiće ,dobro znate kako ste devedesetih prosli kad ste silom rjesavali sve...pamet je danas na cijeni...sta vi imate nama ponudit?sam agrokor vridi koliko sva vasa trgovina...poljoprivredni proizvodi nan ne tribaju,more nemate,nafte nemate,vode nan ne triba,radne snage netriba,fiće više ne vozimo-malo smo se pogospodili u audijima?sta ćete vi nami ponudit?aj mozda prasići i goveda bi mogla nekako da se kupuju..drugo sumnjan
Preporuke:
6
52
22 četvrtak, 19 jul 2012 19:15
Jarmila
Pametni Hrvati. Prvo nas proteraše, a sada uz pomoć lobista i Tadića kupiše prehrambenu industriju i zemlju u Srbiji da proterani ovde rade za njih. Lepo je rekao Tuđman da na opancima odnesemo ono što smo doneli, a sada sa opancima da oremo njihove oranice po Vojvodini i Srbiji. To je ono Hrvatska sa Zemunom, tako ono i jeste. Ostaćemo bez ičega, Miško uze pare i preda trgovinu nekom Delezu. Gde nam je mozak?
Preporuke:
40
0
23 četvrtak, 19 jul 2012 20:11
Aleksandar
Pod hitno odustati od liberalizma i ocistiti srpske firme od svakog stranog uticaja!
Preporuke:
37
2
24 četvrtak, 19 jul 2012 21:19
Šanga
Evo još jednog kapitalnog dostignuća Tadićeve uravnotežene politike i dobrosusedstva na jednostranim koncesijama. Ko i kada sve to može ispraviti?
Preporuke:
31
1
25 četvrtak, 19 jul 2012 21:51
Andrej
Pitam se šta sve klika treba da uradi pa da joj narod otkaže poverenje. Za Đilasa 36 odsto Beograđana? Za DS i LDP dvdeset sedam odsto birača u Srbiji!?Ali, zar nije ministar poljoprivrede u Koštunicinoj Vladi bila Ivana Dulić- Marković? Ona što joj je prijatelj Ante Đapić iz Hrvatske stranke prava? Ne da treba reciprocitet, nego saradnju u jarak.
Preporuke:
30
1
26 četvrtak, 19 jul 2012 22:04
Ludi Vanko Alkaru
Pa šta tražiš na ovome sajtu?
Šta ti fali u praznoj kući.
Mi tražimo ono što ste nam oteli.Moramo da naplatimo i celu Krajinu i sve žrtve.Svejedno je šta mi imamo.Tražimo svoje moj mudracu.
Šta ćete ovde kad ništa nemamo?
Napravili smo vam Lijepu vašu koju nikad sami niste uspeli da načinite .Pogrešili smo.I vas i Slovence smo učinili narodima, a bili ste sluge.I tu smo pogrešili.Zahvalnost ste nam izrazili Jasenovcem.Tužite nas a vi krivi. Kako ćeš sada s tim silnim bogastvom da se razdužiš.
Mi ništa nemamo a vi navalili da nam to niišta otmete.Kad je neko bogat ne osvrće se na sirotinju a ti nešto navalio ko june na plast.Mora da si tamo niko i ništa.Dolaziš da se tešiš.Ovde možeš pre od mene svoje gadosti da objaviš.To je, ako razumeš, naše bogastvo.Šta biva u tvojoj Lijepoj kad se neko naš javi.Demokratija usekovanja.To je ono što jedino znate.I bićemo iznad naročito ako se nikad ne nađemo s vama u bilo kojoj novoj zajednici.Opelo čuvaj za EU. Iš
Preporuke:
51
2
27 četvrtak, 19 jul 2012 22:28
Draža
Vanko, da te nema, trebalo bi te izmisliti.
Preporuke:
28
2
28 četvrtak, 19 jul 2012 22:45
Susjedi Srbi, činjenica jest da srbijanska poduzeća nisu baš dobrodošla u Hrvatskoj, što je i posljedica ratnih razaranja hrvatskih radova.

Pa nisu Marsovci rušili Vukovar, Gospić, Zdar, Dubrovnik...

No da Hrvati ipak surađuju sa Srbima pokazuje vijest o zajedničkoj gradnji hidroelektrane koju su dogovorili Vlada RH i Republike Srpske.

Bit će toga još, ali ne može sve preko noći.
Preporuke:
2
40
29 četvrtak, 19 jul 2012 22:53
seljak bezemljaš
&LUDI VANKO
Nemoj tako grubo prema Alkaru.Stalnom pričom da smo mi VelikoSrbi možda hoće da kaže da je on MaloSrbin.
Potomak Jovana Kljake iz priče PILIPENDA Sime Matavulja.Kljako je postao unijat i zato je Pilip Baklina hteo da ga tuče.Jedva je Kljako pobegao.Potomci su mu i sada pod stresom.
Preporuke:
38
3
30 petak, 20 jul 2012 00:24
Draža
Bezemljaš, mislim da je Alkar nastao od onog nesrećnog stvora kojeg Pilipedna udari nogom na kraju pripovetke, iz čistog besa,jer mu je glad pred vratima, zato što nije primio uniju. Fenomenalan detalj, Matavulj je to.Pilipenda se onda sažali shvatajući da On ničim nije zaslužio udarac.
Preporuke:
24
2
31 petak, 20 jul 2012 01:05
Nenad
Mi, potrošači, imamo načina da pomognemo našoj privredi, bojkot svega što dolazi iz tih zemalja. Šta je to što dolazi iz tih zemalja, a da Srbija ne proizvodi? Došavši ratom u Srbiju naišao sam na jedan vidim idolopoklonstva svega što dolazi iz tih zemalja, a čini mi se da se u zadnjih 20 godina ništa nije promenilo.
Preporuke:
19
1
32 petak, 20 jul 2012 04:14
Danilo
Pa,di si kume,Isusa ti,djava te lipi odnija,odavno nismo cakulali.
A,sta to nam rece,u Srbiji nema nista,,ha,ha,ha,haa ima u vasoj lipoj,Gospe ti Sinjske,aj' s vragom,nemoj bestimat i pravit skerce.

A,vi kao dobro stojite,40 mld evra duga,ove godine vam dolazi da vratite 6 mld koje nemate.


Prodali ste vasu dicnu "Podravku",prodali ste INA,od 5 brodogradilista ni jedno vam ne radi,nekad slavna "Jugopastika" vec odavno nije medju zivima,nema cementare u Solinu,HCl se vise ne proizvodi,a Splicanin na TV Split kaze da su ih u SFRJ silom gonili da rade u fabrikama,a danas nema posla ni za lika.
Od silnih autoputeva,prema HRT,nema zarade ni za odrzavanje,a kamoli za otplatu dugova i profit.Njima prodje u godini 50 auta na dan. ha,ha,ha,ah,ah
Ukidate 46 vlakova,nema zarade.

A,more nemaju ni Svajcarska ni Austrija pa kako oni zive,a?A,ima ga Grcka,pa sta bi,pa sve drzave Afrike i Kariba,pa najveca bijeda.

I kakav prodor Hrvatske na Istok,sve je to jad i bijeda sa obe strane.
Preporuke:
14
1
33 petak, 20 jul 2012 08:29
Drag und Host ili tako nekako
Nemac iza svega stoji, bdije, šije s ruke obadvije.Kad ih simbolički budemo razvlastili,biće manji od makova zrna, tojest ravni sebi.
Preporuke:
18
1
34 petak, 20 jul 2012 08:29
Beli Orao
"".Prijateljima Vanku, Seljaku i ostalima.
Zaboravili su oni da su do juče jahali na magarcu(Tomu Bebića i Sivca zu zaboravili), a ko je imao mulca taj je bio gospodin.
Ipak poslovica o Beču i magarcima funkcioniše.
Pa da nije bilo vojske u Slanom i na ostrvima ne bi imali `leba da jedu. Boduli bi i sad voleli da se vrati vojska.
O ovakvom sajtu mi možemo u HR da sanjamo, ali hvala moderatorima što mu dozvoljavaju da se druži sa nama, bar zna kakvi smo ljudi, ali znamo i mi kakvi su oni. Ipak su oni nama dužni. Mi njima nismo.
Preporuke:
22
3
35 petak, 20 jul 2012 08:46
thinking maize@ "sajber marksista", pa BIVŠA "braća" Hrvati
Jel bre Likota, dokle više da isplačeš usta sa mnom!? Jel sam ti naružio staricu majku, udario oca, uvredio čast tvojoj sestri ili kćeri, a!? To da PODMEĆEŠ, to se vidi iz AVIONA! Npr., jer između "Otpora" 1999/2000 i Tadića 2004-2012 IMA NEKI VREMENSKI RAZMAK ili ne!? Vremenska KONCIDENCIJA je OSNOVNO u BILO KAKVOJ ANALIZI, pa i dijalektičkoj!? No, kao što je poznato, Vi marksisti ODAVNO ELASTIČNO "primenjujete" "PRINCIP RELATIVNOSTI" za analizu društvenih dešavanja! Ali ZABORAVLjATE i to VRLO SVESNO da "Quod licet Iovi NON licet BOVI!" Tj. ne mogu BRADONjA i njegovi SIROČIĆI da se ISPOMAŽU Ajnštajnom kad njima padne na pamet! ZAKON je ZAKON, ma bio i RELATIVISTIČKI i držim ga se "ko pijan plota", za razliku od TITIĆA i TITIĆA-UVEOKA! Prema tome, jedem sladoled "Čoko Moko" već više od 30 godina, jedan od RETKIH SRPSKIH BRENDOVA koji je nekim čudom preživeo POHRVAĆIVANjE kojekakvim "King"-ovima i sličnim EKONOMSKIM FRANKOVLUKOM! Kada ga ukinu, prekidam i ja sa NjIMA! A i ti, NIŠTA...
Preporuke:
13
3
36 petak, 20 jul 2012 08:55
thinking maize@ "sajber marksista", pa BIVŠA "braća" Hrvati, nastavak
A i ti, NIŠTA NISI BOLjI od Hrvata, SAMO bi da PODMEĆEŠ!? Nego, ŠTA KAŽEŠ za INICVIJATIVU za UKIDANjE one Brozove LAŽNE "autonomije" zvane AP Vojvodina!? raspadaju se u PRAH i PEPEO SVE VAŠE KOMUNjARSKE GLUPOSTI, a USKORO ćeš i ti da budeš RAZVEJAN u VETAR i ZABORAV!? I nemoj da misliš da imam nešto protiv levice, nemam NIŠTA protiv levice U NAČELU, ali imam protiv ANACIONALNE LEVICE!? Budi ti levičar bar UPOLA kolko šjor "alkar" i "mirna Bačka"! Al, ako hoćeš da glumiš Jugoslovena srpskog porekla, zna se, za tebe STATUS NACIONALNE MANjINE bez DOMOVINE (pošto Jugoslavije NEMA i NEĆE je NI BITI!), kao Romi i... to ti je to! Što se tiče BIVŠE "braće", SAMO POLITIKA RECIPROCITETA i... to je to!
Preporuke:
14
3
37 petak, 20 jul 2012 09:50
Mićunović
Nije samo Vanko lud, ludi sa ja i svi bez izuzetka. Hrvatsku kapu skrojio nam je neki Đido, kako li ga zvahu. Disident Titov. Napisa kartu sa Baranjom u Hrvatskoj. I oni se iznenadili. Čak i Tužman.
Preporuke:
18
1
38 petak, 20 jul 2012 10:21
Milić Petar Kecman
Prvo i osnovno:
iskoristile zablude srpskih liberala

Mi moramo shvatiti da oni nisu bili ni u kakvoj zabludi -oni su postavljeni da odrade posao!
I to je to. Kakva je zabluda terala Dinkića da se bez ikakve koristi za Srbiju odrekne osnivačkog kapitala Hrvatske banke (koju im je osnovao naš opevani kralj da im pomogne, iz čista mira)?
A kad u državi Srbiji konačno neko bude odgovarao za ono što je učinio, ili pak za ono što nije -a (po dužnosti) morao je; tek tada ima šanse da bude drugačije.
Njihovo ulaganje u poljoprivredu -neka naši gledaju i uče: svima se isplati, i da kupe pa obrađuju -jedino je nama skupo, pa prodajemo i zemlju i industriju traktora i kombajna.
Preporuke:
17
0
39 petak, 20 jul 2012 10:32
Smiljanski
Nema dana da u hrvatskim medijima nema neke loše informacije o Srbima!Godinama se vrši indoktrinacija,da su Srbi agresori,ubice,...!Jedino što nekad moraju da objave vesti o Novakovim uspesima!Kod nas je naravno obratno,i postalo je normalno da kupujemo njihove proizvode, u njihovim marketima!Ja naravno NIKADA nisam ušao u IDEU,niti ću,međutim pojednici ne mogu ništa!Ali zato smo prošle godine ostavili na "hrvatskom" moru oko 80 miliona evra!Srbi vole da plate za batine i maltretiranje,samo da bi rekli kad dođu"njihovo more je najbolje"!
Preporuke:
18
1
40 petak, 20 jul 2012 10:41
Milić Petar Kecman
Dodatak:
Merkator 2% godišnjeg profita odvaja za "Oružane snage Kosova" -i opet Merkator u Srbiji em posluje, em je stalno pun.
Ne znam da li je još uvek tako, ali to je javni podatak, iznesen od njihove osobe za odnose s javnošću baš posle prve godine poslovanja u Srbiji.
Preporuke:
19
1
41 petak, 20 jul 2012 17:32
seljak bezemljaš kristalne noći u Zadru
&DŠ
Da li pod razaranjem Zadra računate i to što je rulja uz asistenciju policije 2.3.i 4 maja 1991 godine rušila imovinu čiji su vlasnici Srbi.Oko 136 lokala,veliki broj stanova,i kuća.Ubijeno je desetinu Srba.Veliki broj je mučen,zatvaran,prebijan.
Do današnjeg dana niko nije odgovarao.
Preporuke:
17
1
42 petak, 20 jul 2012 17:50
Mićunović
Slovenački i Hrvatski prodor na istok? Imovinom raspolažu ruke Vlahovića, Dulića, Pajtića, Đilasa. Đide imaju konsultantske firme, registrovane u nekim Bus-Plusevima u Turskoj, Mađarskoj, Kneževinama, na Marsu. Konsultanti rade punom parom. Prodadoše i lipov list. Đide uvale srbima Hrvate i Slovence, Ideje i Merkatore, pa ih preko svojih medija i konsultantskih linija – reklamiraju. Slovenac Zidar i njegov SCT u Nemačkoj i u Sloveniji pod istragom, a ovde «pobediše» na tenderu za MOST na Adi. U svim vozilima a GSB-a latinica? Sve mobilne telefonije i njihove reklame - latinica. Retka je reklama u Beogradu ispisana srpskom ćirilicom. To se lobiranje. Plati – pa mlati. Mavaj sabljom dok si na vlasti. Srbija nezaposlena, nema posla, ništa se ne gradi, a uvalili se Hrvati. Hoće li NOVA vlast imati snage da razvije rešeto, da malo proseje i odvoji kukolj od naroda.Da im zavrne šiju, kaki bi rekli ostaci mog žalosnog srpskog naroda u Đidovoj Crnoj Gori.
Preporuke:
14
1
43 petak, 20 jul 2012 21:11
au mile
Vrlo odmeren i objektivan tekst koji daje dobru sliku stanja stvari.
Osnova od koje treba poći je ipak politika.
Kao zemlja koja je proterala skoro svo srpsko stanovništvo, Hrvatska nikada ne bi imala ovakav odnos sa Srbijom, da nije pogubne i sramne politike Borisa Tadića i njegovog DS-a.
"Saradnja" Srbije sa Hrvatskom je bio imperativ EU kako bi veran nemački podanik mogao ući u EU bez problema sa Srbijom (to je bio jedan od uslova ulaska u EU), iako Hrvatska nije ništa učinila po pitanju povraćaja imovine i povratka srpskih izbeglica, što je "približavanje" Hrvatske i Srbije svelo na jednu farsu.
Kupovinom velikog dela poljoprivrednog sektora (uz energetiku najvažniju stratešku privrednu granu Srbije), Hrvatska u velikom delu utiče na osnove ekonomije Srbije uopšte, što Srbiju dovodi u neravnopravan položaj.
Po dosadašnji srpski režim je sraman uvoz poljoprivrednih proizvoda iz Hrvatske.
Srbija bi morala da udvostruči svoju poljoprivrednu proizvodnju i bude apsolutni lider u regionu.
Preporuke:
10
1
44 petak, 20 jul 2012 21:37
Daleko od toga da je Srbima bilo lako.

HHO tvrdi da je izvan tzv. SAO Krajine u terorističkim akcijama stradalo gotovo 10 tisuća srpskih kuća.

No to nikako nije opravdanje za neviđene zločine na hrvatskome teritoriju, razaranja sela i gradova.

-

seljak bezemljaš kristalne noći u Zadru
&DŠ
Da li pod razaranjem Zadra računate i to što je rulja uz asistenciju policije 2.3.i 4 maja 1991 godine rušila imovinu čiji su vlasnici Srbi.Oko 136 lokala,veliki broj stanova,i kuća.Ubijeno je desetinu Srba.Veliki broj je mučen,zatvaran,prebijan.
Do današnjeg dana niko nije odgovarao.
Preporuke:
3
3
45 petak, 20 jul 2012 21:38
au mile
Sledeće, Hrvatska nema apsolutna ništa što Srbiji treba i što ne može sam da proizvede ili nabavi na drugom mestu, izuzimajući more, ali mora i lepšeg i boljeg i jeftinijeg ima u Grčkoj, Turskoj, Egiptu. E sad, ako ste mazohista, i ako volite da šetate obalom Ante Starlčevića, trgom Jura Francetića, da vam škrabaju kola i psuju vam srpsku mater, izvolite u Hrvatsku, to je pravo mesto za Vas.Srbiji treba nafta, koju uvozimo od Rusa, Srbiji trebaju proizvodi koje sama ne može i ne treba proizvoditi.Uvoz hrane je za siromašnu i jadnu zemlju kakva je Srbija pravi zločin.Sada ćemo uvoziti i Končarove transformatore zato što je Popović, vlasnik ABS Minela, praktički uništio fabrike u Ripnju i Mladenovcu, uz veliku pomoć režima koji je imao interes da se Popović uništi kao DSS-ovac. A Minelovi transformatori su bili bolji od Končarevih, barem statistika kvarova to pokazuje.
Preporuke:
9
2
46 petak, 20 jul 2012 21:47
au mile
Ne bih apriori odbacio saradnju sa Hrvatima na zajedničkim projektima. Najbolji primer za to je bio tenk T-84 koji se svuda izvozio i bio je istinski jugoslovenski proizvod. Taj projekat bi mogao da se obnovi, ali ne verujem da bi amerika i Nemačka dozvolile konkurenciju,ipak je to velika para, a podaničke banana države, Hrvatska i postpetooktobarska Srbija moraju slušati svoje gospodare.
S tim da je podaničkadržava Hrvatska u povoljnijem položaju nego podanička postpetooktobarska Srbije.
Pa zato Hrvatska i Slovenija kao nagradu dobijaju uloge hegemona koji će ekonomskom nadmoćnošću držati Srbiju u bedi, što se poklapa sa interesima Vašingtona i Berlina(Brisela).
Sa takvim društvom Srbija nema šta da radi, i zato pogled na istok, na Rusiju, na Kinu, gde je budućnost, energetska i tehnološka. To su dva ogromna tržišta koja mogu apsorbovati apsolutno sve što proizvedemo.
Eu projekat se raspada, i iz te lude kuće Srbija treba što pre da se izvuče.
Preporuke:
9
1
47 petak, 20 jul 2012 21:51
au mile
DŽaba se upinjemo da dokažemo Zapadu kako nismo "mali Rusi". DŽaba poniženja, šikaniranja, ucenjivanja, predaje teritorija, aminovanje proterivanja Srba.
Okrenimo se istoku, jer tamo je budućnost i sigurnost - vojna pre svega.
Da je ondašnja Rusija pod pijanim Jelcinom bila makar deo današnje Rusije, ne bi ustaše i balisti uradili ono što su nam uradili.
Samo malo strpljena i bićemo i mi Srbi konačno svoji na svome, kako reče pokojni poglavnik NDH2.
Preporuke:
11
1
48 petak, 20 jul 2012 22:40
tragač
Reciprocitet u odnosu na hrvatsku državu mi zvuči više kao politički korektan pojam, nego kao ono što nam je stvarno potrebno.

Ako vam je neko pobio članove porodice, onda sa njim ne možete nadalje trgovati kao sa nekom neutralnom osobom...

Odgovarajući odnos bi bio onaj koji bi bio zasnovan na stvarnim razmerama zla koje je hrvatska država u barem dva navrata ispoljila u odnosu na Srbe.

Ne znam zašto u Srbiji nije moguće da umesto hrvatskih trgovinskih lanaca, ne budu srpski, ili npr. ruski ili grčki...

Najmanja i najsitnija stvar koju možemo učiniti je da hrvatske firme od nas ne zarade ni jedan dinar. Za nas to ne bi trebalo da predstavlja nikakav problem, a oni neka se snalaze na drugim tržištima.
Preporuke:
19
1
49 petak, 20 jul 2012 23:30
XXX
Da pitam, ali ozbiljno, kakva je uopšte razlika između srpskog, hrvatskog, ruskog, nemačkog... tajkuna? Hoće li to Mišković, Beko, Drakulić, Kostić, Mitrović... možda nekim čudom dobiti neki napad patriotizma i učiniti da postoji neka razlika između njih i bilo kojeg stranog gazde? Šta je tu "srpskije" ako radiš za domaćeg tajkuna?
Preporuke:
5
9
50 nedelja, 22 jul 2012 11:18
Dva sveta
@Tinkering ili sajber dosovacVi nastavite po starom, za drugo i niste i zavidite mi još malo što potičem iz onog kraja gde sam se kao i tesla napajao zdravim vazduhom, vodom i opijao jedinstvenim ičkim mirisom. Nemate vi odakle ste a daleko ste ni blizu te sreće da imate išta zajedničko sa Nikolom a pogotovo po lini iste vere. U pitanju su dva sveta, dva osećaja za dobro, dva osećaja za plemenito, dva osećaja za istinito, dva osećaja za humano i dva osećaja za moralno.
Preporuke:
3
3
51 nedelja, 22 jul 2012 11:34
Dosovac....Višebojac
@Tinkering ili sajber-dosovacGospodine, vas niko ni za šta ne pita a pogotovo ko će gde da živi i u kakvom statusu. Kao što znate za nas, Likote je i svet mali/ima nas svuda pa i u okolnom kosmosu..../ za razliku od tebe i tebi sličnih umišljenika sa mnoštvom zastava i ideoloških opredeljenja. Prekjuče dosovac, juće koštunac, danas pravoslavni mudrac, sutra veliki Srbin, preksutra još veći Rus, naksutra pljus.....
Preporuke:
4
2
52 nedelja, 22 jul 2012 11:40
Dosovac....višebojac
@Tinkering ili Sajber-dosovac
A što se tiče držanja zakona ko pijan plota pa vi, koliko sam primetio a za to sam imao mnogo prilika, možete ugodno i bez plota. Vi ste poodavno naučili da somnambulirate i po najsvetlijem danu. Vama plot nije potreban, samo "dobra ljuta s jutra"
Preporuke:
3
2
53 nedelja, 22 jul 2012 18:08
thinking maize@ "sajber marksista"
I "Dane" i "Mane", PRVI SUSEDI i BRAĆA po "PAMETI" "Muje" i "Hase" su Ličani!? Takođe rasli na "čistom ličkom zraku"!? Što ne pričaš DA SU PORED "šuckora" i "domobrana" sa FESOVIMA i KRIŽEVIMA, PO Mačvi 1914 "RATOVALA" ZAJEDNO sa TVOJIM Brozom i JEDNA PUKOVNIJA PRAVOSLAVACA iz Like!? I O OVOME je PISAO Rudolf Arčibald Rajs, a NE SAMO o srpskim ratnim profiterima! Dalje, SAMO u Srbiji, nekad na krajinskoj DINARI (vidi NARODNE pesme o vojvodi Đujiću), a odskora u Srpskoj ("siđi Rašo, siđi sa planine") govori se o "slobodnim srpskim planinama", ali ne DROBIM o "neprieporno čistom zraku", ko što pojedini "PRO-SRPSKI" CRVENI FRANKOVCI rade kao NjIHOVA USTAŠKA "BRAĆA"! Što se ne pozoveš na braću Grbiće, takođe poreklom Ličane i SRPSKE PATRIOTE, već MRTVOM Nikoli Tesli TRPAŠ u usta svoje CRVENE IZMIŠLJOTINE!?
Preporuke:
4
2
54 nedelja, 22 jul 2012 18:58
Srbijanski kavurin
@dobra ljuta s jutra
Moj deda je ratovao u Galiciji pošto, kao i svaki prljavi Srbijanac, voliš drugom da zaviruješ preko plota. Ali, morao bi znati i da su Đujićevi tata ili možda i braća mogla eventualno ratovati baš ovde u Mačvi. Pa, kako ti to, prepečena glavo, ne pade na pamet, ako je uopšte i imaš! A moguće je i da su neke Tesle ratovale protiv vas Srbijanaca. A, moguće je, svakako, i da su išli u rat dobrovoljno, zar ne? Biće, ipak, malo sutra pa čak i prekosutra. To se, međutim, već ne bi moglo reći za brojne Srbijance koji su Turcima pravili pešadiju pa po selima kupili danak, i u krvi i u koječemu, zar ne? O tome mudro ćutiš! A imaš i razloga jer je i od takvih formirana masa današnjih Srbijanaca. Ovi su i naročito glasni u svom patriotizmu e da ne bi neko pomislio i da imaju poneko tatarsko krvno zrnce. MOže biti da od takvih eventualno potičete i vi pa sada mene uporno špricate takvom tatarskom miksturom. KO će ga znati šta je u čijim venama.....
Preporuke:
4
3
55 nedelja, 22 jul 2012 19:39
Galerija zlosrećnika
@dobra ljuta pa još s jutra iliti Tinkering iliti sajber-dosovac, u svakom slučaju prepečeni SrbijanacPa zar braća Grbići takođe nisu Dane i Mane. A zar Dane i Mane nisu završili odsečenih glava u Jadovnu i još par stotina ustaških jama kao i jedan Goran u četničkoj jami ili oni Vranićki anđelčići pod nožem domaćeg četničkog šljama čijem rodu je pripadao i jedan pravoslavni pop Đujić. A možda su im i preci ratovali baš u toj čuvenoj pravoslavnoj pukovniji Ličana tu negde na Ceru ili Kolubari. Nisu ustaše slučajno postale od Srba. Manje od vere u pitanju je zlovolja pothranjena sujetom i zavišću. Pićem zalivena mržnja. Primer vrlo očigledan.
Preporuke:
2
4
56 nedelja, 22 jul 2012 19:54
thinking maize@ "sajber marksista", JOPET
Tesle nisu ratovale protiv "Srbijanaca" (kako TI voliš da KORISTIŠ ovaj DOMOLJUBNI termin!), jer Nikola nije imao poroda, a kao što znaš njegov rođeni brata je mlad tragično završio. Tesline sestre su rađale SRPSKE PATRIOTE, uključujući i "pro-srpskog" Stevicu Kosanovića koji je svog UJU spalio "ko Đenku" i doneo ga ovde da stoji "KO NA IZLOŽBI"! Njega, KRŠTENOG PRAVOSLAVCA i SINA PRAVOSLAVNOG SVEŠTENIKA! Prema tome, DOK NE POTPIŠEŠ INICIJATIVU SPC za UKOPAVANjE ZEMNIH OSTATAKA TVOG, MOG i NAŠEG VELIKANA Nikole Tesle u ZEMLjU, gde je PRVOBITNO i BIO SAHRANjEN, ne javljaj se I NE UZIMAJ SIROTOG Nikolu u svoja USTA! Drugo, ratovao ti deda u Galiciji, A PROTIV KOGA!? Jel bio možda "KAMARAD" Brozu!? Treće, u vreme "Načertanija" i Svetozara Markovića MOGUĆNOST države Srba i Bugara bila je REALNA, ŠTO SE U MEĐUVREMENU NEŠTO DESILO... Četvrto, GORE STVARI su Srbima URADILI Hrvati NEGO Bugari! Peto, ...
Preporuke:
4
3
57 nedelja, 22 jul 2012 20:09
thinking maize@ "sajber marksista", I JOPET
Peto, pošto se radi o NERAVNOTEŽI u EKONOMSKOJ RAZMENI Srbije i Hrvatske i pošto je ta NERAVNOTEŽA na SRPSKU ŠTETU i pošto su TEBI OMILjENI Hrvati PROTERALI Srbe iz Hrvatske, LOGIČNO je, da AKO Srbija i Srbi NEMAJU NEKIH DRUGIH ARGUMENATA, POSEGNU za PRINCIPOM RECIPROCITETA, jer ZAŠTO BI FINANSIRALI DUŠMANE!? Šesto, FINANSIRANjE Hrvatske od strane Srbije jeste doseglo neslućene "visine" sa DOSmanlijama, ali TAKOĐE se SEĆAM Njofrinog IZVINjENjA "PUČANSTVU" za RESTRIKCIJE u SNABDEVANjU STRUJOM zbog "ISKAKANjA BLOKA "B" Termoelektrane "Nikola Tesla" (sic!) u Obrenovcu" i TO USRED NOMINALNOG RATA Srba i Hrvata! Nešto se ne sećam da je Obrenovac u Hrvatskoj, niti da Hrvatska ima znatne rezerve lignita ili veće termoelektrane!? Sedmo, I DALjE MISLIM da je za takve kao što si TI, NAJBOLjE REŠENjE dati Vam STATUS Jugoslovena srpskog porekla, manjine BEZ MATIČNE DRŽAVE, pošto Jugoslavije nema, NITI ĆE JE BITI! Jer, BITI Jugosloven NIJE ETNIČKI nego KULTUROLOŠKI FENOMEN, RAZLIČIT od SRPSTVA!
Preporuke:
5
3
58 nedelja, 22 jul 2012 20:19
Srbijanske iokretne igre
@Tinkering ili sajber-dosovac a može i "unuče" ili "brka iz Gornjeg Milanovca"
Srbijanac iz daleka drži Likoti slovo o Nikolici. Davno ste ga prisvojili ali ga niste usvojili. A usvojiti znači prihvatiti i običaje onoga koga prisvajaš a hoćeš da usvojiš. Vi za tako šta niste sposobni niti ste istorijski a pogotovo moralno predodređeni. Postavite samo jedno pitanjce pa će vam se odgovor brzo vratiti. Zašto se Tesla tako malo zadržao ovde u cincarskoj provinciji i zašto je nauku učio na carskim univerzitetima širom Austrougarske, tamo gde i njegova braća iz Like ili susednih krajeva ali i po neki srpčić iz ove tužne sredine. A prisetite se i kako se Tesla u društvu otresao navika i običaja Srbijanaca lakomih na materijalne izazove. Gledali ste seriju a i čitali ste štogod o njemu, pardon, o moralu ljudi iz Like, jer Nikola Tesla je bio ipak i pre svega samo Likota a tek potom i sve ostalo. Biti Likota znači ne biti i Srbijanac, zar ne?
Preporuke:
3
3
59 nedelja, 22 jul 2012 21:16
SPC....oni bi oko Tesle a ni Kosovo....
@Tinkering il prototip sajber-dosovcaGospodine, vi vređate i klevećete i zato bi odgovor sa moje strane morao biti onakav kakav zaslužuje takva osoba lišena osnovnih moralnih skrupula. jedini način je da se lišim usluga vašeg skarednog umovanja. rekoh da smo dva sveta, jednog koji nema mere ni u čemu, drugog koji je ilustrovan i odnosom Tesle prema svojoj okolini/ Pupin, drugovi sa studija/. To među nama stvara nepremostivu prepreku. p.s. Bezobrazno je sa vaše strane upućivati me na SPC kada ova institucija i po svesrdno radi na evangelstičkom pothvatu kome osnovni ton daje rimski papa. Ni Kiril nije daleko od toga a to se, bojim se, uklapa i u vaše dalekosežne namere. Sve što predlažete nosi tužnu i obmanjujuću boju neiskrenosti. Rekoh, pripadate svetu kome je laž brat a obmana sestra. Tesla a i Likote su ribe iz drugog, bistrog brzaka...
Preporuke:
2
2
60 nedelja, 22 jul 2012 21:18
thinking maize@ "sajber marksisti", a o Nikoli Tesli, Ličanima i/ili, tj. i/ili Likotama, Srbima uopšte i Srbima iz Srbije tj. Srbijancima
A jel mislite na ONU SERIJU o Tesli, gde njegov lik GLUMI (I TO LOŠE!) JOŠ JEDAN Ličanin, Rade Šerbedžija, ONAJ Likota, KOJI JEDVA POBEŽE od "bratske HRVATSKE ljubavi" u "cincarski" Beograd i ODMAH POČE sa PLjUVAČINOM po njemu i Srbijancima! Pa nastavi sa PLjUVAČINOM po Rusima, KARIKIRAJUĆI, ZA PARE, po Holivudu sovjetske generale, šatro odbegle i spremne da SPALE CELU KUGLU!? Jel NA TOG Likotu mislite, koji OŽENI 30 godina MLAĐU Srbijanku!? I koji I DAN DANAS PLjUJE po Srbiji, pri čemu UOPŠTE NIJE GADLjIV na Srbijanske PARE!? Baš PRAVI "ZGUBIDAN", tj. Ivica "KIČMANOVIĆ", tj. JUGOSLOVEN SRPSKOG POREKLA!? Jel beše ima I PUTOVNICU!? Uzgred, kad govorite o Cincarima, tom nesrećnom i rasutom narodu mešanog porekla, pravoslavne vere i pretežno grčke kulture, NE ZABORAVITE da je pored NIZA VELIKANA BALKANSKIH NARODA taj narod dao i jednog fon Karajana, kome je MAJKA BILA SRPKINjA iz Srbije!? Šta ćete, NEKO od Srba ZAVRŠI i kao nacista, ali zato i sa Bogom danim talentom!? ZA RAZLIKU od POJEDINIH!?
Preporuke:
3
3
61 ponedeljak, 23 jul 2012 06:23
Talentovane ubice, "lupeži i mislioci"
@Tinkering ili sajber-dosovac ili "s jutra jedna ljuta"
Šta bih imao protiv talenta jednog Herberta a pogotovo nacističkog sabrata Martina ali nemojte, makar po talentu, priheftati i jednog Dragog Jovanovića, koji je tako talentovano ubijao beogradske ilegalce ili komuniste, a koji je po majci, Vilmi, bio nemaökog roda, takođe pripadao sorti übermenscha i velikog talenta. Biće da ga i danas oplakujete zašto nije pobio daleko viüe komunista. E, takvi talenti su, na moralno zgražanje javnosti, tražili oslobođenje od krivice i saradnju sa novim vlastima. Sramno i vrlo karakteristično za talentovane primerke o kojima tako dragovoljno raspredate. Sve da pomislim da ih oplakujete jer su pali u ruke bezbožnika. Pre toga je razotkrio ustašku zaveru za ubistvo kralja Aleksandra pa ga je ovaj vratio u beograd iz zagreba gde je bio proteran kao najobičniji korupcionaš, lopov i proneveritelj. Da, u pravu ste, imao je talenta za različite aktivnosti za razliku od siromašnog i ubogog Resle.
Preporuke:
2
3
62 ponedeljak, 23 jul 2012 07:48
Saša Milosavljević
Uuuf želudac mi se vezao u čvor, mislim da je krajnje vreme da se sve menja.
Preporuke:
3
0
63 ponedeljak, 23 jul 2012 10:26
thinking maize@ "sajber marksista", još malo pa THE END
Reče "sajber VAGABUND": "Biti Likota znači ne biti i Srbijanac, zar ne?" Pa onda reče GOREIMENTOVANI, ZAKLANjAJUĆI se iza POŠTENIH ZEMLjAKA i ličkog VELIKANA: "Tesla a i Likote su ribe iz drugog, bistrog brzaka..." I nastavi ZLOBNO UBACUJUĆI: "... ali nemojte, makar po talentu, priheftati i jednog Dragog Jovanovića, koji je tako talentovano ubijao beogradske ilegalce ili komuniste, a koji je po majci, Vilmi, bio nemaökog roda, takođe pripadao sorti übermenscha i velikog talenta.", ZABORAVLjAJUĆI da je Dragi Jovanović VERNO SLUŽIO i Krcuna, Brozovog GAULAJTERA Srbije, uzgred Srbijanca! Krcun se naravno "OTRESAO" TAKVOG "saradnika"! Kao što je i Vaš LjUBLjENI Broz "DAO" po ZASLUZI ("Druže Tito, poginuo drug Krcun! Šta, ZAR je VEĆ 3 i 15!?") tom NjEGOVOM KRVAVOM SATRAPU! Eto, TO JE VAŠE CRVENO UPRAVLjANjE Srbijom! Nezavisno ODAKLE STE! Uzgred, Vaš "vokabular" NEODOLjIVO seća na JEDNOG DRUGOG SINA Like, PO MAJCI Srbina! Znate ono: "SLAVENOSERPSKI NAKOT"! Naravno, dr Ante Starčević, OTAC DOMOVINE!
Preporuke:
3
3
64 ponedeljak, 23 jul 2012 10:45
thinking maize@ "sajber marksista", THE END
Taj Vaš "vokabular", koji PREMNOGO LIČI na "vokabular" dr-a Anta Starčević, "OCA DOMOVINE", mnogo što-šta OBJAŠNjAVA! A takođe i ono Vaše: "Nikola Tesla je bio ipak i pre svega samo Likota a tek potom i sve ostalo. Biti Likota znači ne biti i Srbijanac, zar ne?", govori PRE SVEGA o Vama I U DLAKU se SLAŽE sa IDEOLOGIJOM pomenutog Vašeg ZEMLjAKA dr-a Anta Starčević, "OCA DOMOVINE"! PRAVA CROATSKA PODMETAČINA o nekoj "razlici" između SRBA i Srbijanaca!? Prodaješ mi CRVENI FRANKOVLUK, potpomognut tzv. "Jugoslovenstvom"!? A ZBOG ČEGA!? Lepo kažu Ameri, "PRATI TOKOVE NOVCA i SVE ĆE BITI JASNO"! Mnogo se ti sekiraš za srpske radnike, KANDIDATU ZA "AVANGARDU RADNIČKE KLASE"! Nikom od VAS DA PADNE NA PAMET da kao Tesla ponešto i PRONAĐETE!? Ili da se kao ja "rmbate" po njivama ili pozajmite novac, da bi NEŠTO NAUČILI u SVETU, VRATILI se u Srbiju i preneli znanje!
Preporuke:
4
3
65 ponedeljak, 23 jul 2012 11:44
Laž i obmana
@Tinkering ili "jedna ljuta s jutra" a može i "sajber-docovac oslobodilac"
Srbijanac se ne određuje po srpskom rodu već po karakterističnom mentalitetu u kome preovlađuje laž, obmana, lopovluk, krađa i prekrađa, pritvorstvo, kleveta i slične osobine. U tu grupaciju privilegovanih vi sasvim sigurno upadate po pokazanim svojstvima. A, evo kako to radite. Nekada davno kada sam samo izrazio oponentski stav spram potpuno druge stvari odmah ste me oslovili staljinistom, pa onda, Pavlom Korčaginom, pa titoistom, pa crvenim, pa levičarem, pa komsaloncem, pa Jugoslovenom pa na kraju i ljubiteljem ustaša i Ante Starčevića. Eto, to je ogledalo vašeg srbijanskog karaktera, vrlo sklonog lukrativnom pristupu u diskusijama kojima takav karakter nije imanentan. To se u običnom svetu zove cincarluk ili srbijanluk. A ove izraze jasno delim od časnih i moralnih ljudi u čijem krugu vas ni uz najbolju volju ne mogu zamisliti. Stvar, drugim rečima, nije u meni i Lici već u vašoj patološkoj mržnji spram
Preporuke:
3
3
66 ponedeljak, 23 jul 2012 11:52
Laž i obmana
@Tinkering ili "jedna ljuta svakog jutra" ili sajber-dosovac oslobodilac....socijalističke i komunističke ideologije o kojoj sam tek u nekoliko navrata rekao koju dobru reč. Ali, to vam nije bilo dovoljno već ste proizivali ne samo mene već i Karla Marksa i koje sve znane i neznane koji su imali nekog dodira sa socijalističkom mišlju. Sve to proishodi iz primitivne i nesavladane pa naravno i nekontrolisane mržnje podstavljene vašom konzervišućom /ne/moralnom idelogijom prožetom najcrnjim pogromaštvom i religioznim mračnjaštvom. KO vas poznaje lako mu je dekodirati sve naume koji iskre iz vašeg ne tako često kontrolisanog "samovara". On prečesto kipi a još češće proliva i preliva suviše tekućine.
Preporuke:
3
3
67 ponedeljak, 23 jul 2012 12:25
Laž i obmana
@Tinkering ili "nije s jutra odviše ni jedna ljuta" ili "sajber-dosovac oslobodilac"

Pošto se malo šta može objasniti pojmom Srbin ili Srbijanac a čime dotični uveliko manipuliše stvarajući dimne zavese o nekakvom narodnom jedinstvu svih Srba tamo i ovde, s jednog ili drugog ideološkog kraja osnovanom na verskom ili etničkom principu što je paradoks modernog doba/no, naučenjak je naobraženi intelektualac pravoslavno-konzervativnog opredeljenja/ gospodin sajber svenarodni mislilac smatra da mu je utaban put za svakakve ideološke i /ne/moralne vratolomije. On kao gumicom briše sve razlike u običajima, jeziku, navikama, moralnim prekršajima pa i verovanjima i sve Srbe/a šta je to?/ trpa u jedan sanduk. Tako ste, dragi moji, pokušali i starom vam Jugoslavijom pa kada ste videli da ste naišli na tvrd orah i da su tome ogromnu cenu platili oni najneobezbeđeniji i najsiromašniji kojima nikada niste ni pomišljali priteći u pomoć onda ste obrnuli ćurak pa ste počeli da optužujete žrtve.
Preporuke:
3
3
68 ponedeljak, 23 jul 2012 13:47
thinking maize@ "sajber marksista", POST SCRIPTUM, ali stvarno!
Jel bre "crvendać, JEL SI TI DOŠAO OVDE u Srbiju, SVE BEŽEĆI od "bratske hrvatske ljubavi", il sam ja došao u Liku, pa me ti primio ko pogorelca!? Jel PRILIČI da ti MENI OVDE ODREĐUJEŠ KAKO ću da se PONAŠAM i ORGANIZUJEM ŽIVOT ovde!? Jel ti to ostalo kao REFLEKS od 1944, kad ste "oslobađali" nas Srbe iz Srbije ili kako ti reče Srbijance, od IMOVINE, često od SLOBODE, a MNOGE Boga mi i od ŽIVOTA! E, NE MOŽE VIŠE TAKO! Tako KAKO Vi JUGOSLOVENI srpskog porekla hoćete i kako hoće Vaša braća CROATE!? No, pošto njih, ZA SAD, štiti međunarodno zakonodavstvo, prema Hrvatskoj PRIMENITI POLITIKU STRIKTNOG RECIPROCITETA (vidi i prilog g-dina Mirovića ovde na sajtu)! A Vama CRVENIM Titinim ZADRIBANDAMA, tj. Jugoslovenima srpskog porekla, dati STATUS NACIONALNE MANjINE bez DRŽAVE, pošto Jugoslavije NEMA, NITI će je BITI! Tako možete, kroz politički život Srbije, kao MANjINSKA STRANKA (npr. preko KP Josipa-Joške Broza!) da ISKAŽETE DEMOKRATSKI Vaše političke stavove, u SKLADU sa USPEHOM na IZBORIMA!
Preporuke:
3
3
69 ponedeljak, 23 jul 2012 14:05
thinking maize@ "sajber marksista", POST POST SCRIPTUM, ali stvarno!
Jel to POŠTENO!? JESTE! Jel se TAKO POŠTUJU SVA Vaša MANjINSKA PRAVA!? POŠTUJU SE! Jel se to UKLAPA u sve EVROPSKE i UN propise, što ih je I VAŠ Broz potpisivao!? Naravno, da se uklapa! I šta hoćeš, DA GAZDUJEŠ OVDE, a ŠATRO kao "avangarda radničke klase"!? Ma JA SAM RADNIČKA KLASA, RMBAM po NjIVAMA, UČIM SEBE i DRUGE, "SAMOUPRAVLjAM" na stručnom planu u Naučnom Veću mog Instituta, SVE RADIM ŠTO TREBA da RADI JEDAN RADNIK, samo "NE PRODAJEM NIŠTA za NEŠTO" (u ORIGINALU, na "SRBIJANSKOM", ZVUČI DRUČAČIJE, al da "ISPOŠTUJEMO" moderatora), niti ŽELIM da BUDEM ta TVOJA "AVANGARDA RADNIČKE KLASE" i "JEDEM LEBA bez MOTIKE"! Što ti OČIGLEDNO HOĆEŠ!? Nema BAJO, nema BESPLATNOG RUČKA! Mora da se RADI! Kao što nema za TVOJU BRAĆU CROATE, MORAĆE da PLATE SVE SRPSKOJ DRŽAVI i SRPSKOM TRUDBENIKU! A što se tiče "SRBIJANSKIH" TAJKUNA!? Ma, ZNAMO mi ŠTA ĆEMO sa NjIMA, NEMOJ da BRINEŠ NAŠU BRIGU!? SVAKOME PREMA ZASLUZI! I idi bre, zaradi za ručak! PS. Raspitaj se ŠTA ZNAČI "SRBIJANSKA" REČ "KOKČINARI"!?
Preporuke:
3
3
70 ponedeljak, 23 jul 2012 15:20
Pismo
Jezik pun turcizama zovu Srpskim jezikom! Čudo neviđeno!
Preporuke:
3
3
71 ponedeljak, 23 jul 2012 16:06
thinking maize@ "JEZIK"
"Jezik" PUN GERMANIZAMA, TALIJANIZAMA i... SRPSKIH ARHAIZAMA zovu "hrvatskim"!? NEVEROVATNO!
Preporuke:
4
3
72 ponedeljak, 23 jul 2012 18:34
Tatarski genom
@Tinkering ili "ja nagoh ti produži, još smo dužni, ti oduži" ili sajber-dosovac oslobodilac
Gusanu, slažem se, to isto i još u većoj meri važi za hrvatski jezički derivat ali, zaboga, šta ja imam sa tim? Hrvati su samo preobraženi Srbi, neđto slično Srbijancima. Dve neuspele kpije nekadanjeg naroda. I sad ovaj našao da ispravlja krive Drine! Tipična provincijalna iskompleksiranost. Srbija i Srbijanci sve više liče na falsifikovani balkanski Pijemont. Najsmešnije je kada po milioniti put dokazuju kako su uvek u pravu...i onda dobiju svoje.
Preporuke:
3
3
73 ponedeljak, 23 jul 2012 18:37
Gde si "srpsko"?
@Tinkering ili sajber-dosovac oslobodilac ili "s jutra jedna dobra ljuta"
Srpski arhaizam! Kako to komično zvuči.Ima li u tome uopšte nečeg srpskog?
Preporuke:
3
3
74 ponedeljak, 23 jul 2012 18:58
Marko Radovanović
@Tatarski genom
Dobro pobogu čoveče, šta je sa vama? Ne morate se složiti sa nekim ko je iz Srbije, ali do te mere iskazivanje mržnje prema svim ljudima iz Srbije zato što vas je samo jedan (1!) čovek naljutio je apsolutno bezumno.

Pročitajte Tanasićev tekst "O Srbima, Srbijancima i srbijančenju Srba". Objavljen pre nekoliko dana.
Preporuke:
5
2
75 ponedeljak, 23 jul 2012 19:46
Još ste samo vi falili....
@Marko Radovanović
Pod uslovom da niste već famozni Tinkering da vas upitam...odakle vam sigurnost da meni postavite takvo pitanje? Valjda ste uvereni kako je ovde nešto nepobitno utvrđeno. Verovatno da mrzim celu Srbiju i ceo srpski rod. Pa, ko vam to pravo daje? Ili ste umislili kao i ovaj da možete da drugog obeležavate kako gde stignete. Ne možete a i da još nešto naučite. Niti ste ikakav predstavnik srpskog roda niti sam vas lično prozvao. Vidite, zar i ja ne mogu imati pravo da branim svoje srpstvo time što ću reći koju istinu o "srbijanstvu" ili "patriotskom pijanstvu"? Ili mislite drukčije na šta imate pravo ali ne i drugog da zbog toga opominjete. Srbijanstvo nije ni srpstvo ni Srbija i ostavite se članaka drugih autora. Oni, koliko znam, ni na šta ne obavezuju sem dotičnog autora. A to vaše upućivanje na drugog, valjda i pametnijeg, više govori o vama nego meni. Čoveče, manite se srbovanja da u svakoj čorbi budete mirođija. Valjda ste.......
Preporuke:
3
3
76 ponedeljak, 23 jul 2012 19:49
Srbija za Srbe
@Marko Radovanović
Prvo, naučite jednom da svi ljudi iz Srbije nisu ujedno i Srbi a drugo, ne rezervišite sebi pravo da istupate u ime nekakvog srpstva ili Srba. Pogotovo ne u moje ime. Znate, u Srbiji živi čak i jedan Eskim.
Preporuke:
3
3
77 ponedeljak, 23 jul 2012 19:58
Marko Radovanović
@Jo[ ste samo vi falili
Upravo suprotno - vi ste odmah pomislili da i ja mislim kao "tinkering" a u tome uopšte nije bila poenta. Ja konkretno prezirem naziv "Srbijanac" i sve izvedenice te reči, i svakom koga sam čuo da tako nešto izgovara sam napomenuo da to ne govori jer me taj izraz vređa po nacionalnoj osnovi (nikada nismo čuli za "Hrvatskanca","Bosnanca" ili "Slovenijanca" zar ne?).

Dakle, moja preporuka se samo odnosila na to da ako se sa nekim ne slažete nema potrebe da njegove loše osobine pripisujete svima sa kojima se taj neko identifikuje i sl.

Inače, trebalo bi da znate - svaki moj komentar nosi moje ime i prezime i ničije više. Nismo svi mi "Tinkering mejz".
Preporuke:
3
3
78 ponedeljak, 23 jul 2012 20:05
NSPM web
@thinking maize, @"sajber marksista"

Vaši komentari su (odavno) otišli od teme teksta i stigli do ličnog prepucavanja, pa ih više nećemo objavljivati. Ujedno vas molimo da vašu (privatnu?) raspravu ne prenosite na druge tekstove/hronike.

hvala na razumevanju,
uz pozdrave od
(super)moderatora
Preporuke:
5
2
79 ponedeljak, 23 jul 2012 23:29
Ivan
ajde sta kukate toliko. Kupuje i u Srbiji i u Hrvatskoj ko god ima para. Po obali je hrpa ruskih objekata, koje Hrvati ne vole ali im ipak prodaju hotele i sada su stranci u vlastitim mjestima. Dalje pokupovali stranci pola Hrvatske, supermarketi, banke, tvornice. Cesto su vlasnici offshore sa Cipra ili Djevicanskih otoka tako da se i ne zna tko je pravi vlasnik kapitala.

Ista je situacija i u Srbiji, kupuje ko sta stigne, od Rusa do Srba koji su pare izvukli vani i sada ulazu anonimno preko ofshore kao toboze stranci.

Nema tu podjele na Srbe i Hrvate vec na obican prevareni narod i kapitaliste hohstaplere koji cijede jednako i Srbe i Hrvate.

Onomad Hrvati kao htjeli kupiti slovnski Mercator a ispostavilo se da to tajno kupuju stane banke preko hrvatskih firmi.

Radite probleme i gdje treba i gdje ne treba. Pravi je problem ovaj kapitalizam a ne Srbin ili Hrvat. Hvala na paznji.
Preporuke:
2
2
80 utorak, 24 jul 2012 02:31
...
@IvanU Srbiji, verovatno i u Hrvatskoj ima mnogo takvih kakav je Thinking maize i oni vrlo temeljno rade na podeli Hrvata i Srba. Njih, svakako, interesuje podela na vlasnike i radnike ali se oni nje boje više nego i same smrti. Njima je to egzistencijalni interes jer samo tako mogu ostvarivati svoje sulude ideje utopljene u pretpotopske i vanvremenske ideologije. U pitanju su oni koji se slade tuđom krvlju i egoističkim interesima. Pomenuti je tek vrh ledenog brega koji je okovao dobar deo javnog mišljenja, svejedno, u Hrvatskoj ili Srbiji. Oni su, naravno, ništavni ali je stvar što na takve budalaštine naležu pasivne individue koje u određenom trenutku predstavljaju odlučujuću glasačku masu pa i mašinu.
Preporuke:
2
2
81 utorak, 24 jul 2012 09:04
thinking maize@ glede srpsko-hrvatskih ekonomskih "odnosa" i njihove predistorije
Šta je starije "kokoš ili jaje"!? Tj. da li je "starija" VELIKODUŠNA SRPSKA PONUDA RAZMENE POBEDNIČKOG DINARA za BANKROTIRANU K und K krunu (što je KLjUČNI i PRIMARNI FAKTOR u sadanjem srpsko-hrvatskom, a i slovenačkom ekonomskom DISBALANSU!) ili možda Bićanićev "memorandum" vođstvu HSS o "ekonomskoj izrabljenosti Hrvatske u odnosu na Srbiju"!? Sa Bićanićevim "memorandumom" je U DLAKU IDENTIČAN i "pravoverni" Kardeljev "Razvoj slovenačkog nacionalnog pitanja", gde drug Bevc lamentira ŠTO Slovenija nije "okupirala" Makedoniju, kao što su to uradili Srbi!? Ajde! SUVIŠE MNOGO IMA PODATAKA i MATERIJALA da bismo POVEROVALI o FLOSKULE o "izrabljenosti" i "svetskoj revoluciji"! Jer, ŠTA AKO SE I DESI ta Vaša "svetska revolucija"!? Kolko vidim Ivane Vi bi ZAJEDNO sa "SAJBERMARKSISTIČKIM" SABRATOM PONOVO na VLAST, BAŠ ko NEKADA drug Tito, drug Marko, drug Bevc, drug Đido! Jopet "AVANGARDA RADNIČKE KLASE", a PREKO SRPSKE GRBAČE! Jel to neko od marksista oće ono Ničeovo "DEDER JOŠ JEDNOM"!? NEĆE MOĆI!
Preporuke:
2
1
82 utorak, 24 jul 2012 09:15
tragač
Sa komentatorima - gostima iz Hrvatske bih se mogao složiti i oko kapitalizma i masa i glasačkih mašina, ali to bi pre išlo uz neki drugi tekst.

Srbiji treba jedan lex specialis kojim bi hrvatskim kapitalistima pojedinačno, kao i hrvatskim kompanijama bilo onemogućeno vlasništvo na našoj teritoriji i ostvarivanje profita u Srbiji. Umesto hrvatskog, neka bude ovde trgovački lanac nekog kapitaliste Srbina, Rusa, Rumuna ili nekog šestog. Umesto konzervi sa ribom iz Hrvatske neka budu grčke. Itd. i tome slično. Nijedna para iz Srbije u Hrvatsku.

Obrazloženje: One koji su Srbe masovno ubijali bolesno-zverski, moramo tretirati posebno dok nas ne uvere da su postali bolji (npr. kad im svima od Tompsona pripadne muka)

Zakon da važi sve dok se Hrvatska država i narod ne pokaje i prema Srbima ne počne ponašati adekvatno zlu koje su učinile njene mase koje su sledile pavelića, kao i većinska glasačka mašina koja je omogućila franji da dokrajči ustaško zlodelo
Preporuke:
3
0
83 utorak, 24 jul 2012 09:15
thinking maize@ glede srpsko-hrvatskih ekonomskih "odnosa" i njihove predistorije, nastavak
Znam i ja da se u okviru tzv. "Globalizacije" sprovodi GLOBALIZOVANA PLjAČKA, ali tu ima nekoliko "ZAČKOLjICA" koje PRUŽAJU NADU OČERUPANOJ Srbiji, a NIŠTA NE NUDE Hrvatskoj! I to NEMA VEZE sa političkim režimima ili ideologijama! PRVO i OSNOVNO Srbija je JEDINA ZEMLjA u REGIONU sa VIŠKOVIMA HRANA i to vrlo diverzifikovane PRIMARNE hrane (žitarice, industrijske biljke, voće, povrće, meso), a ne luksuznih poljoprivrednih proizvoda, koji ZAVISE od KONJUKTURE! Znači jedna Grčka, sa UPUĆENOŠĆU na masline, smokve ili duvan će UVEK KUBURITI, ali Srbija sa žitom, svinjčetom ili šljivom, a uz "Đurđevsku kišicu" (knjaz Miloš, KO BI DRUGI!) će UVEK IMATI ZA SEBE, a i preko! Hrvatskoj su za njene potrebe Slavonija i Baranja DOVOLjNE, ali NEMA VIŠKA, a POSEBNO VIŠKA za njen turizam! Tu je naravno i SAMOUBILAČKO PRISTUPANjE EU!? A onda, kad je tako "ZAŠTO NE BI OPET PREVARILI VLAJE" i domogli se NjIHOVE JEFTINE HRANE!? NEĆE MOĆI! To pod 1. Pod 2, imamo i mi PROBLEM sa EU-fanatizmom, ali to je NAŠ PROBLEM!
Preporuke:
3
1
84 utorak, 24 jul 2012 09:25
thinking maize@ glede srpsko-hrvatskih ekonomskih "odnosa" i njihove predistorije, KRAJ
Prosto BURAZERI, platite KOLIKO KOŠTA, pa onda svaki svome domu! Jer, ako smo braća, KESE NAM NISU SESTRE! Zato neću PONOVO tu Vašu "revoluciju" jer nešto ĆUTIM da bi "sajber marksista" JOPET da bude "avangarda radničke klase" i BLIZU POMENUTE KESE, a naravno, gde on, tu i BRAT Rvat! Dragi "naši", umro Marks, umro i Engels, Lenjin leži na Crvenom Trgu, pa i Broz u "Kuću cveća", a Vi JOŠ DROBITE o "svetskoj revoluciji"!? Da, odvija se "svetska revolucija", LOMI se GLOBALNI FINANSIJSKI KAPITALIZAM, lomi ga PROIZVODNI KAPITALIZAM, koji sada BUJA u Kini, Indiji, jugoistočnoj Aziji i Indoneziji, Turskoj, Brazilu, Južnoafričkoj uniji, Rusiji... Što se Srbi ne bi PRIDRUŽILI TOM PROIZVODNOM KAPITALIZMU, a u onome u čemu su NAJBOLjI!? U pšenici, svinjčetu i šljivi! MEĐUTIM, tu nam NISU POTREBNE PRIŠIPETLjE!
Preporuke:
3
1
85 utorak, 24 jul 2012 09:40
tragač ...
Iako nije tema, ali je pomenut od gostiju, kapitalizam ne može biti opravdanje za one u kojima je pobedilo ono ne-ljudsko, ni da posluži kao amnestija zločincima. Mi uvek imamo izbor hoćemo li da budemo Ljudi ili nećemo.

Hrvatski je narod bar 2 puta u prošlom veku izabrao većinski da krene putem zla, za šta bi trebalo dubinsko psihološko razmatranje i objašnjenje čemu ja nisam dorastao.

Stavljanje u službu paveliću je greh koju neće oprati vekovi vremena. A onda, prvom zgodnom prilikom, većinska hrvatska glasačka mašina (i to ubedljiva, pazite, Račan je puno glasova dobio od Srba) i to iz najprosperitetnijeg socijalizma tog vremena u svetu (dakle nikakav kapitalizam) jedva dočeka da opet sledi onog koji ih je najviše asocirao na poglavnika.

Dakle, trenutno aktuelni društveni sistemi nisu primarni razlog te težnje ka zlu. Srbi moraju odnos sa Hrvatskom uspostaviti u skladu sa sopstvenim istorijskim iskustvom sa Hrvatima. Inače bismo bili budale.
Preporuke:
3
0
86 utorak, 24 jul 2012 11:31
Laž i obmana
Nemam nameru polemisati sa buzdovanima koji banalno dele kapitalizam na proizvodni i finansijski ali bih nešto drugo pitao. Kako to da Hrvate tako žestoko osuđujete za ono što su napravili krajiškim Srbima a tako blagonaklono se odnosite prema nemačkim nacistima? Koliko mi je poznato iz Srbije je posle rata a da se još nisu ohladile ni šabačke, kragujevačke ili kraljevačke žrtve nastao pravi egzodus prema omrznutoj Nemačkoj još uvek punoj nacista pa čak i kao gazda u posleratnom periodu. Nije ih bilo stid i sram da za njihove krvave marke rade pod nehumanim uslovima istovremeno znajući da su tu pored njih postojale i fabrike smrti kroz čije su dimnjake na drugi svet otišli i njihovi najmiliji. Eto, vidite, to je taj srbijanizam koji organski ne mogu podneti, to dvoličnjaštvo kada kukate tobož za svojima a istovremeno pezite pred gazdama koje su vas ubijale i kinjile. Očigledan primer takvog ponašanja
Preporuke:
1
2
87 utorak, 24 jul 2012 11:36
Laž i obmana a pogotovo marke
......dotični Tinkering maize/Thinking maize/ ili sajber-dosovac naš novi oslobodilac ili "svakog jutra jedna dobra ljuta". Da bi "potkrepio" svoju tezu o mrskom socijalizmu, crvenima i sličnom on uporno svakom bez imalo savesti i časti prišiva atribute demonizovane ideologije. U mom slučaju prvo me je krstio lenjinistom pa staljinistom, pa Korčaginom pa komsaloncem, pa titoistom pa Jugoslovenom pa ustašom pa poklonikom Ante Pavelića. To je u dlaku isto sa ponašanjem naših Srba/kao i Hrvata i ostalih/ koji su posle rata "brzo zaboravili" zločine učinjene nad njima ili njihovima. Za marku sve se dalo progutati. Toliko o moralu Srbijanaca ali i ostalih pripadnika naroda sa prostora bivše Jugoslavije.
Preporuke:
1
2
88 utorak, 24 jul 2012 12:40
Maroje
mislim da Srbi i Hrvati prvo i najvažnije trebaju raščistiti ko je kome i koliko kriv. I to ne svaki za sebe nego u zajedničkoj komisiji.

Srbi misle da su im Hrvati krivi za većinu nevolja, a Hrvati misle obratno. Istina nije ni jedno ni drugo. Ganjali su jedni druge dobrano u zadnjih 100 godina, nema tu nevinih. Igrom slučaja sve uglavnom na teritoriju Hrvatske a ne Srbije.

Srbija ne može imati jedan aršin prema Hrvatima a drugi prema Jevrejima koji su masovno pogubljivani u konclogorima u Srbiji pod Nedićevim patronatom (bio on podanički ili ne) ili prema pobijenim folksdoječerima u Vojvodini. Ne možeš očekivati nešto za sebe a ne nuditi to isto drugima za iste stvari. Da li je Srbija spremna odnositi se prema Jevrejima i Nijemcima jednako kao što zahtijeva da se odnose prema Hrvatima.

Hrvati također imaju amanet NDH, većina njih iako većina nije sudjelovala u tome. Prema Krajišnicima nemaju neraščišćenih računa, oni su sami krivi za sudbinu - ko to ne vidi taj se laže
Preporuke:
0
4
89 utorak, 24 jul 2012 12:56
thinking maize@ "sajber marksista", FINITO
Za odlazak srpskih (pri čemu mislim I na Srbe iz Srbije, kao I na Srbe iz drugih republika POČIVŠEG SFRJota) i DRUGIH trudbenika iz počivšeg SFRJota na "PRIVREMENI RAD u INOSTRANSTVO" priupitajte DRUGA Titu, a ne POKUŠAVAJTE ovako DRSKO i RASISTIČKI (kako to rade POJEDINE Likote, kao npr. VAŠ ZEMO dr Ante Starčević, OTAC DOMOVINE!) da PODMEĆETE Srbima iz Srbije! Drugo, moj otac IAKO INVALID 100%, bio je tokom njegovog radnog veka, jedan od ključnih ljudi za postojanje kraljevačkog "Magnohroma", fabrike sa prljavom tehnologijom, ali i fabrike koja je SPREČAVALA odliv ljudi iz kraljevačkog kraja, postepeno dižući standard! Taj moj otac mi je svedočio i o tome KAKO se PRIPREMALA LIKVIDACIJA te fabrike još za Slobina vakta, pa i pre! Za druge delove Srbije i počivšeg SFRJota u vezi UNIŠTENjA INDUSTRIJE i DALjE TERANjE LjUDI, obrati se UNUČIĆIMA druga Tite i NjEGOVIH GAULAJTERA! GNEVNI ČOVEČE, prestani sa RASIZMOM SPRAM Srba iz Srbije i POGLEDAJ ISTINI u OČI: Do OVOGA su DOVELI MANGUPI iz VAŠIH REDOVA!
Preporuke:
2
1
90 utorak, 24 jul 2012 13:28
Smrad i mrak
@Tinkering pogromaš ili "sajber/dosovac oslobodilac" a može i "jedna ljuta s jutra"Kako te nije sram da poturaš oca u svoje prljave rabote. Ko je obezbeđivao tržište za fabriku u kojoj je radio tvoj otac. Da nije možda Broz njegovom politikom nesvrstanosti ili ko? A ja, iako podmećeš suprotno, nikada nisam bio ni u njegovoj partiji kao ni u jednoj do sada u ovoj srbijanskoj anarhiji i podmetačini u kojoj se tako "lako snalaziš". No, nije čudo, gde vlada ovakva papazjanija Srbijanci tvoga tipa se lako snalaze i još lakše plivaju. Jer, jedina veština u ovakvim vremenima vredna za imati su laž i obmana.
Preporuke:
1
2
91 utorak, 24 jul 2012 14:07
NSPM web
Poštovani komentatori,

komentare koji sadrže lične optužbe i uvrede, kao i prepucavanja, (više) nećemo objavljivati. Molimo vas da se vratite temi teksta.

Srdačan pozdrav,

NSPM moderator
Preporuke:
3
1
92 utorak, 24 jul 2012 14:36
thinking maize@ "sajber marksista" ili PRAVA ISTINA o Titinoj "veštini" ekonomskog pregovaranja!
Što se tiče "tržišta" Zapadne Evrope, POSEBNO Zapadne Nemačke, Broz ga je OBEZBEDIO tako što se U IME SFRJota ODREKAO RATNE ODŠTETE prema toj državi, NASLEDNICI Trećeg Rajha i to PREBIO a conto potraživanja vojvođanskih Švaba, iako su LjUDSKE ŽRTVE i MATERIJALNA RAZARANjA (PRE SVEGA SRPSKIH ETNIČKIH KRAJEVA) u SFRJotu bili nesrazmerno veći! Da ne govorimo i o ČUVENOM SUSRETU sa papom Pavlom 6-tim 1966, kad je dogovoreno DA SE NE INSISTIRA na Jasenovcu, posle čega su POKULjALI ZAPADNI KREDITI! "Čudna" koincidencija!? Time je bilo PLAĆENO "otvaranje" zapadnih tržišta za robu iz SFRJota, a SVE PREKO SRPSKIH LEĐA! Što se tiče "nesvrstanog" tržišta, PONOSIM se tim delom istorije našeg naroda, jer je BEZ KOLONIJALIZMA stupio u kontakt sa dalekim narodima! No, to je, NA ŽALOST, PERIFERNO, pošto se PRAVI CILj tog pokreta pokazao na Brozovoj POSLEDNjOJ KONFERENCIJI NESVRSTANIH u Havani 1979! Tad je Tile, JEDNOM NOGOM u GROBU, POHRLIO da SPREČI Fidela Kastra da te zemlje NE PREVEDE u KOMUNISTIČKI BLOK!
Preporuke:
3
1
93 subota, 28 jul 2012 10:01
inženjerska ekonomija
@Galerija zlosrećnika @srbijanski kavurin

1.000.000 srpskih duša
30.000 hrvatskih duša
______________________
-970.000.000

Da je konačan račun bio 0 onda bi mogli pričati o jednakosti Srba i Hrvata.

Sve je vrlo jednostavno.
Preporuke:
1
0
94 subota, 28 jul 2012 10:41
@Laž i obmana
Kakve su ovo budalaštine!
Šta ti sabiraš.
Nacistička Nemačka je uništena. Pobijeni su nacisti. Na vlast je došla demokratska vlast koja je plaćala ratnu odšetu. Nemci su priznali krivicu. Zato je bilo moguće da Srbi i svi drugi odu u takvu novu Nemačku
Hrvatska NDH2 danas je realnost, nažalost civilizacije i zapadne demokratije koja je takvu monstrum državu porodila.Tek kada se pohapse i pogube svi hrvatski zločinci koji su proterivali Srbe,kada otplati ratnu odštetu za pobijene Srba kako u 2. tako i u ovom "domovinskom" novoustaškom ratu, onda možemo pričati o pomirenju pa i nekakvoj ekonomskoj saradnji.
Postoje samo Srbi. Srbijanski narod ne postoji. Upamti to.
KAo što reče vladika Njegoš: "Niko krupno ka Turčin(latin) ne lažene"
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner